Activitats d'estiu amb Cor

Clubs i casals acullen infants de famílies en situació de vulnerabilitat en les activitats de lleure d'estiu.

Activitat del casal del CEIP Ginesta (Vilanova i la Geltrú)

Durant aquest estiu, gairebé un centenar d'infants de la nostra diòcesi que pertanyen a famílies en situació de vulnerabilitat, han pogut participar d'activitats d'estiu en casals i clubs, gràcies a acords, convenis i donacions d'entitats a Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat.

Per un costat, 13 infants han participat sense cost a les activitats del Club Tennis Andrés Gimeno (Castelldefels) i Club Tennis Vilanova (Vilanova i la Geltrú). Ambdós clubs, que pertanyen al programa de Clubs amb Cor de Càritas, han ofert un any més la possibilitat a infants de les seves ciutats, de poder gaudir d'estades esportives i servei de menjador de forma totalment gratuïta. Són infants que durant l'any assisteixen al reforç educatiu de Càritas a les seves localitats.

D'altra banda, el Centre d'Esplai de la Parròquia de La Geltrú (Vilanova i la Geltrú) ha finançat l'estada de dos infants més en una escola de la ciutat a través d'una fira solidària que es va fer el Nadal passat. I també mitjançant un conveni amb l'ajuntament de la mateixa ciutat, uns 80 infants en situació de vulnerabilitat alimentària i que s'han inscrit en activitats de lleure d'estiu en escoles de la ciutat, gaudiran d'ajudes per a poder dinar al mateix centre on assisteixen a fer les activitats. Aquesta proposta es gestiona des del projecte de La Mensa del Cor de Càritas Interparroquial de Vilanova i la Geltrú, que durant el curs escolar dóna suport a infants que requereixen de suport en una qüestió tant bàsica com l'alimentació.

Gràcies per totes les iniciatives que permeten a Càritas fer possible d'ajudar a tants nens i nenes.

Activitat del casal del CEIP Ginesta (Vilanova i la Geltrú)