Càritas Diocesana de sant Feliu va ser present a la II Gala de premis El Llobregat

La II Gala dels Premis El Llobregat es va celebrar amb èxit a la Sala d’actes Artur Terré, a Can Massallera a St.Boi, amb Càritas diocesana de Sant Feliu com una de les entitats nominades.

L’acte que va comptar amb la presència de diverses personalitats polítiques, com la consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge de la Generalitat, la Sra. Meritxell Borràs, o el ex-president Josep Montilla, entre d’altres alcaldes i representants de les administracions públiques locals.

Aquest segona Gala d’entrega de premis coincidia també amb el 10é aniversari de la capçalera de premsa d’àmbit comarcal i d’un nou acord de col·laboració amb el Periódico de Catalunya.

En la categoria del Premi a la Ribera Solidària, que premis les entitats sense ànim de lucre que tenen la solidaritat com a eix vertebrador, Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat va estar nominada, conjuntament amb el Clúster de Salut Mental de Catalunya i la Fundació el Llindar.

El guanyador escollit per votació popular, va ser la Fundació el Llindar de Cornellà de Llobregat, que impulsa actuacions educatives i professionalitzadores,
alternatives i innovadores, per a nois i noies d’entre 12 i 25 anys
que, per la seva situació de fragilitat personal i de recorregut de
fracàs i abandó, no encaixen en les diverses ofertes d’ensenyament