Jornada Institucional de la Passió d'Olesa per Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat

Un any més la Passió d'Olesa de Montserrat, ha celebrat la Jornada institucional a favor de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat.

La Passió d'Olesa de Montserrat mostra de nou la seva vessant més solidària i destina part de la recaptació d’aquest passat diumenge, 8 d’abril, a projectes d’acció social que Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat desenvolupa al territori de la diòcesi, que abasta municipis de les comarques del Garraf, l’Alt Penedès, el Baix Llobregat i part de l'Anoia.

Aquesta ha estat la segona temporada que es du a terme aquesta iniciativa solidària. Des de La Passió, a través de Càritas Parroquial d'Olesa, es va contactar amb Càritas Diocesana amb la voluntat de solidaritzar-se amb les persones més desafavorides de la nostra societat. Fruit d’aquesta voluntat, es va procedir a la signatura d’un conveni que fa possible aquesta col·laboració solidària.

Durant la representació, Càritas va disposar d'un espai al teatre per poder donar informació i sensibilitzar els espectadors, sobre la tasca que realitza al territori i les situacions d'injústicia social que vivim en la nostra societat.