La Veu de Càritas

La Veu de Càritas, és un programa de Ràdio que s’emet tot els dilluns de 20h a 21h per Ràdio Estel i que gira al voltant de la tasca de les diferents Càritas Diocesanes de Catalunya.

És un espai de trobada de les Càritas Diocesanes amb seu a Catalunya, on s’explica l’actualitat, els testimonis i els projectes relacionats amb totes les realitats de Càritas. Es pretén presentar sense fronteres la feina social i generosa de les Esglésies locals de tot Catalunya, així com fer pedagogia sobre els fons del compromís caritatiu de l’Església. Esdevé una plataforma més per les diferents Càritas, on poder explicar la seva acció i desenvolupar el seu compromís de fer sensibilització i denúncia de les situacions d’injustícia social que pateixen les persones que s’apropen a la nostra entitat.

Aquest passat dilluns dia 11 de gener, es va parlar de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat. Agustí Cortès, bisbe de Sant Feliu de Llobregat, i Joan Torrents, director de Càritas Diocesana, van ser els encarregat de presentar i parlar de la tasca que està fent Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat al nostre bisbat, i de quins eren els objectius i la Missió de Càritas.

Escolta el Programa