Nova edició del Pa amb Oli Solidari a Molins de Rei

Els diners recaptats per aquest acte organitzat per Càritas Interparroquial de Molins de Rei, seran destinats a la ONG ProActiva Open Arms.

El passat divendres 2 de juny va tenir lloc al menjador del col·legi Manyanet la 8ª edició del Pa amb Oli Solidari, organitzat per Càritas Interparroquial de Molins de Rei. Hi van participar 140 persones, entre les quals l’alcalde i diversos regidors del municipi. En aquesta ocasió els diners recaptats es van destinar a la ONG ProActiva Open Arms, dedicada al salvament dels refugiats que arriben a les costes europees del Mediterrani.

L’encarregat d’explicar el projecte va ser el voluntari Albert Font, que va impressionar tothom amb les seves experiències, les seves explicacions i les imatges que va mostrar. De la venda dels tiquets i altres aportacions es van recollir 1.641€. També els representants de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat i del col·lectiu Molins Acull van aprofitar l’ocasió per explicar als assistents el que s’està fent pels refugiats des dels seus respectius àmbits.

El sopar auster amb el qual es va cloure l’acte va ser possible gràcies a les aportacions desinteressades de diversos comerços de la vila, així com també al treball dels voluntaris de Càritas de Molins de Rei.