Càritas ha assumit el compromís de treballar pel benestar de les famílies i dels seus infants, amb la voluntat i alhora el repte de donar resposta a la necessitat de tenir un suport per a millorar les oportunitats i la inclusió de nens i nenes afectats per situacions de vulnerabilitat i manca de recursos.

És molt important poder donar suport a acadèmic a totes les nenes i nens que participen als diversos reforços educatius que tenim a Càritas. Però tampoc podem obviar el treball de creixement personal i emocional, donat que és la base per poder obtenir una millora en l’aprenentatge d’aquests infants. Aquest aspecte és el que es treballa també amb els adolescents als diversos projectes Brúixola; on se’ls ofereix el també dinar.

infants i adolescents participants

• El refuerzo para mi significa mucho, porque aquí es donde yo he aprendido muchas cosas... Aquí es donde me enseñaron a luchar por las cosas que quiero.

Por la acogida que he recibido, me he sentido como parte de una familia que me ayuda, me apoya, me quiere y yo quiero.

Ikram
  • La Brúixola es un espacio donde poder organizar y realizar mis tareas y deberes. Un sitio donde podemos trabajar tranquilamente y hablar de nuestras cosas. Es diversión, amistad y ayuda.

Estiu amb Cor

Entitats de lleure i casals esportius acullen infants de famílies en situació de vulnerabilitat en les seves activitats d’estiu.

Retrat d’una societat que “pren part” per les persones més vulnerables

Càritas va destinar 358 milions d’euros a crear oportunitats de vida digna per a més de 3,5 milions de persones dins i fora d’Espanya

Activitats d’estiu amb Cor

Clubs i casals acullen infants de famílies en situació de vulnerabilitat en les activitats de lleure d’estiu.

‘Càritas Al Teu Costat’

informa’t de tot el que fem

Fes un donatiu Make a member
Gràcies a la vostra ajuda, podem estar al costat dels qui més ens necessiten
Quin tipus de donació t’agradaria fer?
Puntual
Quant voleu aportar?