*|MC:SUBJECT|*
Benvolguts/des

Us fem arribar un nou comunicat amb les últimes informacions que hem anat rebent referents a la situació actual de la crisis dels refugiats. L'acord entre la UE i Turquia, suposa una decisió sense precedents, que significa una vulneració clara dels drets i la llibertat de les persones: Aquest fet ha mobilitzat una part important de l'Església i de la resta de la societat, per denunciar aquesta situació.
  • Les entitats d'acció social de l'Església que treballen amb refugiats i migrants -caritas, CONFER, el Sector Social de la Companyia de Jesús i Justícia i Pau- Van enviar, el passat 3 de maig, una carta als eurodiputats espanyols, denunciant l'acord entre la UE i Turquia, la vulneració dels drets que significa i el fet de que no s'hagi debatut en el Parlament Europeu.
  • El parlament de Catalunya, va aprovar el passat 5 de maig una moció, en que es comprometia a acollir un mínim de 4.500 persones refugiades en els propers dos anys, així com denunciava la vulneració dels drets humans que suposa l'acord entre UE i Turquia.
  • Cáritas Española, ha fet públic un nou informe, sobre la situació de la Frontera Est.
  • El passat mes de març, els Bisbes Catalans, van fer pública una nota sobre l'acollida als refugiats
Us recomanem que obriu els diferents enllaços que us adjuntem al final del comunicat, on podreu trobar més informació de la situació actual i de la resposta de Càritas i de les entitats d'Església davant d'aquesta situació.

Si teniu alguna proposta, necessiteu més informació, voleu posar en comú alguna iniciativa, etc..., o voleu realitzar alguna acció us demanem que ens en pugueu informar, per poder mantenir aquesta coordinació, donar-vos el suport necessari i fer-ne difusió.

Telf: 93 652 57 70

Mail: secretaria@caritassantfeliu.cat

Núm. de compte: ES65-2100-5000-58-0200042738

Informacions i materials de sensibilització
Copyright © *|CURRENT_YEAR|* *|LIST:COMPANY|*, All rights reserved.
*|IFNOT:ARCHIVE_PAGE|* *|LIST:DESCRIPTION|*

La nostra adreça és:
*|HTML:LIST_ADDRESS_HTML|* *|END:IF|*

Vols canviar la manera de rebre aquests correus?
Pots actualitzar les preferències o donar-te de baixa d'aquesta llista

*|IF:REWARDS|* *|HTML:REWARDS|* *|END:IF|*