L’acció de Càritas Diocesana de Sant Feliu consisteix a donar resposta a les realitats de pobresa i exclusió social que tenen lloc a la nostra diòcesi.

Ens sentim animats per una missió permanent i irrenunciable: compartir des de l’austeritat, des de la proximitat a l’altre, preocupant-nos pels nostres germans, i apropant-nos-hi.

Escoltem, acollim, acompanyem i alleugerim la situació de les persones i famílies més vulnerables.

Així, el 2015 vam aconseguir que més de 45.000 persones tinguessin el suport que necessiten per tirar endavant.

Càritas ha estat, està i estarà acompanyant les persones més empobrides, protegint la seva dignitat i garantint el seu ple accés als drets humans.

Gràcies per ser-ne part.

L’acció de Càritas és possible gràcies a la col·laboració desinteressada de moltes persones.

FER-SE DE CÀRITAS és un gest de solidaritat que implica un compromís i una aposta per una societat més justa.

La teva col·laboració anirà destinada als programes d’ Acollida i Acompanyament, Infància, Formació i Inserció Laboral, Cobertura de Necessitats Bàsiques i Sense Llar i Habitatge, que Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat porta a terme a la zona del Baix Llobregat, Garraf, Alt Penedès i part de l’Anoia.

Gràcies per SER PART de la solució contra la pobresa.