1) Quant vols aportar?

Camp requerit Formato incorrecto

2) Les teves dades

3) Mètode de pagament

De conformitat amb l’ establert a l’article 12.2 del R.D. 1720/2007, de 21 de desembre, en el qual s’aprova el desenvolupament de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre sobre la protecció de dades de caràcter personal, l’informem que les dades personals que ens ha facilitat en aquest formulari, estaran a disposició de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat. Aquestes dades seran només utilitzades per a la gestió de socis, sòcies i donants i amb la finalitat de mantenir-lo informat per correu electrònic o per telèfon sobre els nostres serveis, activitats, notícies i esdeveniments. Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat podrà cedir les seves dades a tercers vinculats a l’entitat amb la mateixa finalitat, inclosa la possible comunicació de les mateixes a l’Agència Tributària, per a l’exercici legítim de les seves competències. D’acord amb la legislació vigent , el/la interessat/da pot exercitar els seus drets de cancel·lació, oposició, modificació i rectificació, sobre la seva informació i per això ens pot enviar una carta fent la sol·licitud a la següent adreça. CARITAS DIOCESANA DE SANT FELIU DE LLOBREGAT. c/Armenteres 35. Sant Feliu de Llobregat 08980 o per correu electrònic a l’adreça secretaria@caritassantfeliu.cat a l’atenció del res-ponsable de seguretat