Avís Legal

El domini www.caritassantfeliu.cat és propietat de CÀRITAS Diocesana de Sant Feliu de Llobregat (des d’ara, CÀRITAS DSF), organisme oficial no governamental i sense ànim de lucre de l’Església diocesana, dedicat a promoure, orientar i coordinar l’acció caritativa i social en la pròpia Diòcesi. S’integra a Càritas Catalunya i és membre de la Confederació de Càritas Espanyola.

Carrer Armenteres, 35
08980 Sant Feliu de Llobregat
NIF R0801973 I
Inscrita el 4 setembre 2013 a la Secció especial (Catòliques) del Registre d’Entitats Religioses del Ministeri de Justícia amb el número d’inscripció 021844 (número d’inscripció antic: 8655-/-SE/C)

Telèfon: 93 652 57 70
secretaria@caritassantfeliu.cat

Mitjançant el present avís legal s’informa als usuaris de les condicions generals aplicables a la utilització o consulta dels serveis que es faciliten a través d’aquesta Web. La utilització o consulta dels serveis indicats suposa per part dels visitants o usuaris la plena acceptació i sense reserves de les condicions que s’exposen en el present avís legal. El visitant es compromet a utilitzar aquesta Web i els serveis que s’hi ofereixen de conformitat a la llei, a les presents condicions generals, a la moral i bones costums generalment acceptades i a d’ordre públic.
Es prohibeix la utilització del correu electrònic per activitats d’enviaments comercials no sol·licitats.

CÀRITAS DSF es reserva la facultat, en tot moment i sense necessitat de previ avís, d’efectuar modificacions al present avís legal, a la informació continguda a la seva web o en la configuració d’aquesta. Així mateix, es reserva el dret a suspendre temporalment, i sense previ avís, l’accessibilitat a la pàgina web.

Propietat intel·lectual

Tots els continguts que es publiquen a través del present portal, incloent les fotografies, imatges, logotips, vídeos, textos o dissenys gràfics son titularitat de CÀRITAS DSF o de tercers que ens han autoritzat el seu ús. Tots els drets estan reservats.

En cap cas, l’accés a la pàgina web implica la renúncia o cessió de tals drets, ni confereix cap dret d’utilització, modificació, distribució, reproducció o explotació sense que es disposi prèviament del consentiment escrit i exprés del seu titular. En aquest sentit, ens reservem les accions oportunes.

Enllaços

El Portal posa a la disposició dels Usuaris enllaços a altres pàgines, que permeten als Usuaris accedir a llocs i pàgines web titularitat de tercers. La instal·lació d’aquests enllaços al Portal té per únic objecte facilitar als Usuaris la recerca de continguts i serveis disponibles a Internet, així com l’accés a la informació.
El fet d’incloure enllaços no implica l’existència de cap relació entre CÀRITAS DSF i el propietari de la pàgina web enllaçada, com tampoc l’acceptació i aprovació per part de CÀRITAS DSF dels seus continguts i/o serveis, essent el seu propietari l’únic responsable dels mateixos.

Exclusió de Responsabilitat

CÀRITAS DSF ha adoptat les mesures físiques i tècniques necessàries per tal de mantenir un nivell de seguretat adequat al tipus de dades tractades i evitar la seva pèrdua, alteració o tractament no autoritzat.

No obstant això, no podem garantir que en un moment donat es puguin produir interrupcions o errors de funcionament, falta de disponibilitat i/o continuïtat del lloc web o bé que, el portal o servidor d’allotjament estiguin lliures de virus o d’altres elements que puguin causar danys o alteracions al seu sistema informàtic. En aquest sentit, declinem qualsevol tipus de responsabilitat.