La Penya Blaugrana de Capellades, solidària amb Càritas

Nova edició del sopar solidari a favor de Càritas de la Penya Blaugrana de Capellades.

El passat dissabte 22 de juliol, es va celebrar una nova edició del sopar solidari que la Penya Blaugrana de de Capellades organitza cada any, i que una vegada més té com a destinatari dels fons recollits, els projectes de Càritas a aquesta localitat. Gairebé 250 persones van assistir al sopar a la piscina del poble, que va estar amenitzat amb música en directe. Els voluntaris de la Càritas Parroquial de Capellades són els encarregats de preparar i servir el sopar, que és possible gràcies a la col·laboració d’establiments del poble.

A nivell institucional hi va assistir Joan Torrent (ex-jugador del FC Barcelona), Griselda Soteras (Comissió de Penyes del FC Barcelona), Josep M. Maians (president de la Penya Blaugrana de Capellades), Ramon Carbonell i Mn. Adolf Pujol (Càritas) i Aleix Auber (Alcalde de Capellades). Tots els parlaments van coincidir a destacar que la solidaritat i el voler ajudar a qui ho necessita, sigui el nexe d’unió entre dues entitats tant diferents.

Per completar els fons a destinar a Càritas, es van sortejar productes i serveis d’establiments de Capellades, i localitats a la llotja d’honor del Camp Nou per veure un partit, una samarreta del Barça i entrades per a viure el Camp Nou Experience, tot gràcies al FC Barcelona.