“Viu un dia Solidari” a Gavà, tot un Èxit

La iniciativa, nascuda de l’Associació de Veïns Diagonal- Balmes, l’Associació Pro Ajuda a les Minories Marginades, Creu Roja i Càritas interparroquial de Gavà, ha aconseguit recollir unes 15 tones d’aliments i 7.500€.

Totes aquestes donacions, aniran destinades a la Plataforma Gavà Solidària, que distribuirà aquests aliments, entre les diferents entitats, Creu Roja, APAMM, l’església evangèlica i Càritas interparroquial, que en aquest moment estan articulant les ajudes a les necessitats bàsiques, com és l’alimentació, entre les famílies més necessitades del municipi de Gavà.

Durant el dissabte 29 de març, es van habilitar diferents punts de recollida d’aliments i organitzar activitats, en alguns indrets del municipi, places i supermercats. La venda de samarretes i el sopar solidari que es va celebrar el mateix dissabte a la nit a l’escola Jacme March, va permetre arribar a la xifra de 15.000 Kg d’aliments recollits i als 7.500€, que es destinaran a cobrir les necessitats de les famílies més empobrides de la ciutat de Gavà.

Tots els agents implicats, coincidien en que part de l’èxit d’aquest dia solidari, ha estat gràcies a la solidaritat, participació i implicació tant de la ciutadania de Gavà, les entitats, la plataforma Gavà solidària, els establiments, però sobretot per els voluntaris i la seva dedicació. Uns 12 voluntaris de Càritas interparroquial de Gavà van estar donant suport tant en la recollida d’aliments en els supermercats, en la recepció dels aliments al magatzem, així com en el control i la venda dels vals per el sopar i les samarretes.