Èxit en la Jornada Institucional a favor de Càritas de la Passió d’Olesa de Montserrat

Al voltant de 700 persones van assistir a la representació de la Passió, que es va fer el passat dissabte en benefici de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat.

En la Jornada Institucional que va organitzar l’Associació de la Passió d’Olesa, hi van assistir un bon nombre de voluntaris de Càritas de diferents indrets de la diòcesi, a part del Bisbe de Sant Feliu de Llobregat, Mon. Agustí Cortés i el Sr. Joan Torrents, director de Càritas diocesana.

Una part important de la recaptació d’aquesta sessió, anirà destinada als projectes d’atenció social que Càritas desenvolupa en el territori de la diòcesi que comprèn el Baix Llobregat, l’Alt Penedès, Garraf i part de l’Anoia.

La col·laboració però, va més enllà, donat que durant tota la temporada de representacions de la passió, Càritas disposarà d’un espai per poder fer sensibilització i donar a conèixer la tasca que desenvolupa. A part, des de la Passió, s’ha volgut facilitar que tant els participants i voluntaris de Càritas tinguin facilitats per poder gaudir d’aquest espectacle tant magnífic com és la Passió d’Olesa. Aquest acord de col·laboració ha estat possible gràcies a la voluntat de l’Associació de la Passió d’Olesa i al treball de Càritas Parroquial d’Olesa de Montserrat.