El voluntari és aquella persona que dedica part del seu temps, de forma continuada i desinteressada, a activitats a favor dels altres, segons un projecte que té per objectiu eradicar les causes de la pobresa i l’exclusió.

Una gran part dels nostres fons provenen d’aportacions voluntàries de qui desitgen comprometre’s amb els altres mitjançant la seva col·laboració econòmica de forma continuada.

Per fer un donatiu també pots fer un ingrés directament al nostre compte:

• Triodos Bank

• Caixabank
    ES65 2100 5000 58 0200042738

• Bizum

Entitats Amb Cor

Considerem que la col·laboració amb el sector empresarial és fonamental per a promoure una societat més justa i solidària, i fomentar una digna integració dels col·lectius exclosos. En aquest sentit, desitgem que les empreses i els clubs esportius siguin, a més de benefactors econòmics, generadors de justícia i riquesa social.

La Solidaritat forma part de tu

Inclou Càritas en el teu testament o llegat i el futur de moltes persones tindrà esperança.

‘Càritas Al Teu Costat’

informa’t de tot el que fem