L’acció de Càritas la duen a terme persones voluntàries.

Fomentem l’acció i la formació del voluntariat, que sustenta el que fa Càritas, des d’un compromís responsable en el servei.

El voluntariat constitueix el pilar bàsic i insubstituïble de l’acció de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat. Totes i cadascuna de les 911 persones voluntàriestestimonien el compromís de la comunitat cristiana i del conjunt de la societat en la defensa de la dignitat de les persones i la construcció d’una nova realitat.

Itinerari d’Acompanyament al voluntariat

• Acollida i Orientació

• Incorporació al servei

• Acompanyament i formació continuada

Reunions d'equip, trobades de voluntariat, formacions...

Vull ser voluntari!

Proposta formativa

04des09:3013:00Curs Bàsic de VoluntariatCurs bàsic de Voluntariat a Sant Boi de Llobregat, adreçat als nous voluntaris de Càritas que s'han incorporat recentment o que encara no l'hagin realitzat.

11des09:3013:00Curs Bàsic de VoluntariatCurs bàsic de Voluntariat a Sant Boi de Llobregat, adreçat als nous voluntaris de Càritas que s'han incorporat recentment o que encara no l'hagin realitzat.

• Tinc 25 anys i aquest és el quart any com a voluntari de Càritas. Sé que canviar el món és difícil. Soc voluntari per fer d’aquest món un espai una mica més just, on tothom tingui les mateixes oportunitats.

Eric Fernández Voluntari de la Brúixola de Càritas Interparroquial del Prat de Llobregat

Els voluntaris joves a Càritas

És un repte per a Càritas que el jovent s’hi acosti, i per aquest motiu no podem deixar perdre cap de les oportunitats que floreixen en el nostre avanç.

Càritas, una organització de voluntaris

Els voluntaris són el motor de Càritas. El seu compromís millora el món. Avui, dia internacional dels voluntaris, Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat vol valorar i agrair la tasca de les seves més de 900 persones voluntàries, perquè sense elles, no seria possible dur a terme la seva missió com a servei organitzat […]

Curs bàsic de voluntariat social per a joves

Un cap de setmana de formació, però també de convivència i de transformació personal.

‘Càritas Al Teu Costat’

informa’t de tot el que fem

Fes un donatiu Make a member