Agència de col·locació

Agència de col·locació autoritzada pel Servei d’Ocupació de Catalunya amb el número 0900000406.

L’agència de col·locació està especialitzada en facilitar el contacte entre demandants d’ocupació i empreses que busquen cobrir llocs de treball. El seu principal objectiu és intercedir en el procés de selecció, oferint serveis tant als empleadors com als candidats.

Es tracta d’un servei gratuït i professional per a la selecció de personal, assessorament sobre contractació laboral i suport tècnic.

Objectius

• Avaluar els perfils professionals (aptituds, coneixements i habilitats) dels candidats als serveis de l’Agència.
  • Avaluar els requisits i característiques dels llocs de treball ofertats per particulars i empreses.
  • Oferir candidats a les empreses ajustats a les seves necessitats.
  • Facilitar la recerca d’una feina mitjançant accions d’informació professional i de selecció de personal.
  • Captar ofertes de treball.
  • Coordinar-se amb el Servei d’Orientació Laboral de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat

Metodologia

L’agència de col·locació està especialitzada en l’atenció a persones amb majors dificultats d’accés a l’ocupació. Per això:

• S’atén a un nombre reduït de persones, especialment aquelles amb un perfil professional que dificulta les seves possibilitats d’inserció.
  • El procés es centra més en la recerca de la implicació de la persona en el seu propi procés d’inserció sociolaboral que en els resultats finals.
Busco feina

Oferim a les PERSONES en situació de cerca d’ocupació les eines necessàries per aconseguir la seva inserció laboral mitjançant la definició del seu perfil professional i el desenvolupament de competències per millorar la seva ocupabilitat, capacitant-los en les àrees més demandades del mercat de treball.

Si estàs buscant feina i vols formar part del procés d’orientació laboral, registra’t al formulari que apareix al final d’aquesta pàgina.

Empreses

Els serveis que oferim a les empreses des del nostre servei d’intermediació són:

• Assessorament en la selecció i en la contractació del personal que necessiti cobrir a la seva empresa.
  • Selecció dels candidats que s’ajustin al perfil sol·licitat per l’empresa. Tots els participants de la nostra borsa de treball han passat per un itinerari d’orientació laboral i/o formatiu amb nosaltres, per la qual cosa els coneixem.
  • El seguiment de les incorporacions, el qual permet ajustar aquells aspectes necessaris per a un major i millor rendiment en el lloc de treball, ja que des del Programa d’Ocupació de Càritas es realitza un acompanyament integral a les persones que acudeixen al nostre servei.

Contacte Agència de col·locació

Agència de col·locació