Partit de futbol benèfic a Sant Andreu de la Barca

2015-03-28 09:30
Diverses Associacions de la Guàrdia Civil, han organitzat un partit benèfic en el que es recolliran Aliments per Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat

Dia: 28 de març de 2015
Hora: 9:30h
Lloc: Camp Municipal de Sant Andreu de la Barca ( Can Salvi, C/ Gaspar de Preses)

Per poder veure el partit, només serà necessari fer una donació d'aliments per a Càritas. El dos equip que s'enfrontaran seran, un combinat de la Guàrdia Civil i un combinat de la IPA ( International Police Association).

Els aliments que es recolliran seràn: Llaunes de tonyina, sardines, tomàquet triturat..., llet, oli, arròs, farina , galetes cereals i conserves de llegum cuit i verdures.