La recaptació del concert que se celebrarà el 25 d’octubre a Vilanova i la Geltrú es destinarà als projectes d’habitatge de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat al territori.

La Fundació Pinnae ha presentat ART i GLÒRIA – Purcell, Lully i Vivaldi, una gran producció musical que, en el marc del projecte Cultura amb Ànima, tornarà a unir cultura i compromís social amb dos concerts solidaris a Vilafranca del Penedès i Vilanova i la Geltrú.
La proposta reunirà el Cor Xamusia, l’Orquestra Barroca Catalana i els solistes Marta Mathéu, Assumpta Cumí i Guillem Batllori, sota la direcció musical de Júlia Sesé. El programa inclourà obres de tres grans mestres del Barroc: Henry Purcell, Jean-Baptiste Lully i Antonio Vivaldi.
Els concerts tindran lloc el diumenge 18 d’octubre, a les 19 h, a l’Auditori Maria Rosa Juncosa de Vilafranca del Penedès, i el diumenge 25 d’octubre, a les 18 h, a l’Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú.
Música que es transforma en oportunitats
La recaptació del concert de Vilanova i la Geltrú es destinarà a Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, per donar suport als projectes d’habitatge i d’acompanyament a persones en situació de sensellarisme al territori.
L’habitatge és avui una de les principals dificultats que afronten moltes de les persones i famílies que acompanyem. Disposar d’una llar digna i estable no significa només tenir un sostre: és una condició fonamental per poder reconstruir un projecte de vida, recuperar estabilitat i avançar cap a una major autonomia.
Per això, iniciatives com Cultura amb Ànima permeten que la cultura es converteixi també en una eina de solidaritat i de transformació social. El projecte de la Fundació Pinnae té una finalitat 100% benèfica i busca apropar produccions culturals de gran format al territori alhora que dona suport a projectes socials.
La recaptació del concert de Vilafranca del Penedès es destinarà, per la seva banda, a la Fundació Mas Albornà, concretament al projecte Com a Casa.
Entrades solidàries: 20 €. Les entrades ja es poden adquirir en línia (aquí) i presencialment a l’Espai Cultural Fòrum Berger de Vilafranca del Penedès.



