Acte d’agraïment a les empreses que col·laboren amb l’Economat de VNG

Després d’aquest primer any de funcionament, Càritas Interparroquial de Vilanova i l’ajuntament del municipi, van celebrar un acte d’agraïment a les 38 empreses i entitats que han decidit sumar-se al projecte al llarg del 2015.

La regidora de serveis Socials, Gisela Vargas, va voler agrair la implicació de les diferents entitats que han permès poder abastir el projecte de l’economat i va destacar la importància de no fer només una tasca assistencial si no també lluitar contra la cronificació de la situació de pobresa i la dignitat d’aquestes famílies.

Per la seva banda, el coordinador de Càritas a Vilanova, Ramon Carbonell, va destacar la implicació de tots els voluntaris de Càritas que gestionen el dia a dia d’aquest servei, i la bona entesa amb l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que ha permès unir esforços per millorar la situació de les persones que participen del projecte.

Carbonell va parlar de la importància de la solidaritat d’empreses i entitats de la ciutat, ja que l’ampli teixit associatiu ha sabut donar resposta i ha col·laborat en la sensibilització, amb activitats com els recaptes, els donatius o el voluntariat. També va destacar l’alta implicació de les escoles i instituts de la ciutat.

L’acte va comptar amb la presència del director de Càritas Diocesana a Sant Feliu, Joan Torrents, que es va mostrar orgullós d’aquest projecte impulsat per Càritas i per l’Ajuntament, ja que ha comptat amb la implicació de tot una ciutat.

L’alcaldessa Neus Lloveras va recordar que “el primer objectiu del projecte era donar aquest servei amb més dignitat i qualitat. Un servei que ha estat un èxit rotund i que ha enriquit la nostra societat”. Lloveras va agrair també als voluntaris de Càritas i a les diferents empreses i col·laboradors la seva disponibilitat i generositat.