Bon Nadal!

Des de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat us volem desitjar un Bon Nadal, que la joia d’aquestes festes que compartirem amb els que més estimem, no ens fagin oblidar aquells que pateixen les injustícies de la nostra societat i que no gaudeixen de les mateixes oportunitats.

En aquestes dates properes al Nadal, han estat moltes les activitats que s’han anat duent a terme des dels diferents projectes de Càritas a la diòcesis de Sant Feliu de Llobregat. És un missatge d’esperança, que ens ofereixen tots els infants i les persones que participen als projectes de Càritas, sigui quina sigui la seva situació personal, sempre hi ha un espai per els somriures, les rialles, compartint i sentint-se escoltat per els que tenen al voltant.

S’han realitzat activitats en els diferents reforços, com el de Sant Feliu de Llobregat on es va fer cagar el tió, a Vilanova i la Geltrú on els nens van fer un taller de manualitats de Nadal o a Vilafranca del Penedès on també van participar en un taller i una activitat nadalenca.

Al Centre Matern Infantil del Prat de Llobregat, mares i fills van participar en una activitat en la que van elaborar guarniments de Nadal, que després van servir per decorar les botigues de la Ciutat.

També s’han realitzat activitats de Nadal amb les persones que assisteixen als Centre d’Acollida i Formació, en el cas del Centre de Sant Boi van fer una visita al temple de la Sagrada Família, mentre que els centres de Viladecans i Gavà van elaborar una felicitació de Nadal demanant la Pau al món.

Els voluntaris de les diferents Càritas Parroquials també han fet les seves celebracions, com a  Vilafranca del Penedès, Sitges, Sant Pere de Ribes, Castelldefels o els participants del Grup agrícola de Vilafranca. En els diferents grups de Càritas es va treballar amb els voluntaris la Campanya Institucional de Càritas, abans de passar a les parts més lúdiques de la Celebració.