Càritas Diocesana i el Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes tècnics i Enginyers d’Edificació de Barcelona signen un conveni de col·laboració

Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat i el Col·legi d’Aparelladors , Arquitectes tècnics i Enginyers d’Edificació de Barcelona (CAATEEB), han signat un conveni en matèria de manteniment d’immobles destinats a funcions socials.

Sebastià Jané com a vocal-delegat de l’Alt Penedès i Garraf del citat col·legi i Joan Torrents, Director de Càritas Diocesana, s’han reunit a la seu de Càritas per fer explícita la voluntat de col·laboració d’ambdues entitats. Aquest acord preveu, entre d’altres, la promoció del voluntariat entre el col·lectiu de professionals del CAATEEB, per a realitzar treballs professionals relatius a la conservació, manteniment i la rehabilitació d’immobles destinats a finalitats socials. El CAATEEB s’hi implica també dotant una partida econòmica per tal d’atendre la despesa que es pugui generar en el conjunt d’accions en l’àmbit  territorial de Barcelona, on el col·legi també ha signat conveni  de col·laboració amb les altres Càritas Diocesanes.”