Comença l’experiència de la VEREMA SOLIDÀRIA! (IMPORTANT, CANVI DE DATA AL 25 DE SETEMBRE)

El Reforç Educatiu que Càritas Diocesana de Sant Feliu desenvolupa al
Garraf i el Penedès i l’associació Afammg seran les beneficiàries de la
VEREMA SOLIDÀRIA que es durà a terme el 2 d’octubre 25 de setembre a les vinyes de
Finques Parera, a Sant Llorenç d’Hortons.

Ahir dimarts, amb les rodes de premsa que van tenir lloc al VINSEUM de Vilafranca del Penedès i a La Festival, al barri de Gràcia de Barcelona, es va donar el tret de sortida a una experiència que vincula vi, territori i sensibilitat social. Càritas Diocesana de Sant Feliu, amb el seu projecte de Reforç Educatiu al Penedès i el Garraf, ha estat una de les dues entitats beneficiàries d’aquest esdeveniment que porta com a lema TALLA AMB LA POBRESA, i que inclourà diverses activitats:

• 2 d’octubre 25 de setembre de 2016: VEREMA SOLIDÀRIA al celler Finca Parera de Sant Llorenç d’Hortons, on els participants veremaran la vinya amb la causa comú de captar fons per a Càritas Diocesana de Sant Feliu i l’AFAMMG.
  • 20 de març de 2017: Presentació de l’AMPOLLA VEREMA SOLIDÀRIA a La Festival de Barcelona, amb tast liderat per un sommelier i/o xef de primera línia en el panorama actual.

La inscripció s’obrirà l’1 de setembre a http://veremasolidaria.org/ i els primers dies hi haurà un preu especial. Donat que les places seran limitades, també és possible preinscriure’s ara per tal que el dia 1 de setembre es rebi un missatge recordatori.

Animem a tothom a difondre aquest esdeveniment, que pretén ser una gran experiència solidària.

Des de Càritas Diocesana de Sant Feliu donem les gràcies a Finca Parera, a Impulsa Fundraising i a tots els col·laboradors per aquesta oportunitat.