Els Clubs amb cor fan possible que un bon nombre d’infants gaudeixin d’activitats de lleure aquest estiu

Prop de 32 nenes i nens de diferents municipis de la nostra diòcesi, han pogut participar en activitats d’estiu i de lleure, gràcies a iniciatives solidàries.

imatge del Casal del Club Tenis Vilanova

Aquests infants, són  membres de famílies en risc d’exclusió ateses per Càritas o per alguns dels serveis socials dels diferents municipis i per tant, difícilment tenen accés a aquest tipus d’activitats. Els infants, han pogut participar en casals d’Estiu i estades esportives amb tota la normalitat, que els ha permès disposar d’un espai lúdic i de relació, tant necessari per al seu procés maduratiu i educatiu.

La participació dels nens i nenes en aquestes activitats han estat subvencionades en part per Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat i sobretot, i per tercer any consecutiu, per diferents clubs esportius, que col·laboren habitualment amb el programa CLUBS AMB COR de Càritas Diocesana de Sant Feliu, han ofert algunes places en les seves activitats de manera totalment gratuïta per a les famílies. Alguns d’aquests clubs solidaris han estat, el Club de Tenis Andrés Gimeno de Castelldefels, el Club ÀCCURA de Sant Boi del Llobregat, el Club de Tennis Vilanova, el Club bàsquet Viladecans, l’Escola Marcel·lí Moragas i Paido (Associació per al lleure).

Agraïm la col·laboració i la solidaritat dels Clubs amb cor, que ha fet possible que aquests infants hagin pogut gaudir d’un estiu diferent.

imatge del Casal del Club Tenis Vilanova