Es presenta el concert solidari contra la pobresa infantil que es realitzarà a l’Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú

La orquestra Unesco Barcelona interpretarà el proper 13 de novembre el concert per a Clarinet i la simfonia concertant de W. A. Mozart.

El passat 14 de setembre, al teatre principal de Vilanova i la Geltrú, es va presentar la programació cultural dels mesos d’octubre a gener, dels diferents equipaments culturals del municipi. L’acte dirigit per la regidora de cultura Teresa Llorens, va comptar amb la presència d’alguns dels artistes, grups i actors que composen aquesta programació, entre ells Albert Flotats, gerent de la Fundació Música Solidària, que va presentar el concert Solidari per lluitar contra la pobresa infantil.

Emmarcat dintre el cicle de 24 concerts que s’ha celebrat per tota Catalunya i en benefici de les diferents Càritas Diocesanes, el proper diumenge 13 de novembre a les 19h i a l’Auditori Eduard Toldrà, l’orquestra Unesco Barcelona interpretarà el concert per a Clarinet i la Simfonia concertant de W.A. Mozart. En aquest cas, els beneficis del concert es destinaran a Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat i al seu programa de Família i infància. Aquest sera el segons dels 3 concerts que es realitzaran a la diòcesis de Sant Feliu de Llobregat, el primer es va realitzar a la basílica de Santa Maria de Montserrat, i aquest segon a Vilanova i la Geltrú.