Iniciatives solidàries de les Entitats amb Cor durant aquest Nadal

Diverses Entitats amb Cor del territori promouen recollides solidàries en el marc de la Campanya SIGUES PART, de Càritas.

Aquest Nadal, diverses Entitats amb Cor han participat en la campanya “SIGUES PART DEL NOSTRE COMPROMÍS”, donant suport als nostres projectes socials, a partir de recollides de productes de primera necessitat, i enguany sobretot de material escolar, que es destinarà als infants que participen en els reforços educatius de primària i secundària al llarg de tot el territori.
Empreses com Ashfield, Clariant, Event Think i el Delta Business Center, Iberital o Centauro Rent a Car, i entitats esportives com el Club de Tennis Andrés Gimeno, els centres Àccura de Gavà, Sant Boi i Viladecans, o el Port Ginesta de Castelldefels, el col·legi Sant Gabriel i el Club de Bàsquet de Viladecans han estat algunes de les Entitats amb Cor que han protagonitzat aquestes iniciatives solidàries.
Des de Càritas Diocesana de Sant Feliu volem agraïr a totes les Entitats amb Cor que ens han acompanyat aquest any 2017 per mitjà de les diferents formes de col·laboració que oferim, el seu compromís amb les persones més vulnerables de la societat. Junts, des de la responsabilitat, seguirem treballant per la justicia social i la dignitat de totes les persones.

Gràcies per la vostra solidaritat.