La Passió d’Olesa signa un conveni de col·laboració amb Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat

El conveni inclou la celebració d’una jornada institucional a favor de Càritas el dia 18 de març.

El passat dijous dia 23 de febrer, es va signar un conveni de col·laboració entre la Passió D’olesa de Montserrat i Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat. Samuel Carrique, president de l’Associació La Passió d’Olesa i Joan Torrents, director de Càritas Diocesana, van segellar aquest conveni de col·laboració.

La Passió, a través de la Càritas Parroquial d’Olesa ,  es va posar en contacte amb Càritas, amb la voluntat de solidaritzar-se amb les persones més desafavorides de la nostra societat. La intenció és poder organitzar una jornada institucional de Càritas en la representació de la Passió del proper dia 18 de març. Una part important de la recaptació d’aquell dia anirà destinada als projectes d’acció social, que Càritas diocesana desenvolupa al territori de la diòcesis de Sant Feliu de Llobregat.

Durant la representació d’aquell dia de manera especial, però també de la resta de dies, la passió ha ofert un espai a Càritas per poder donar informació i sensibilitzar, al gran nombre d’espectador que habitualment assisteixen a la passió.