Premi d’Acció Cívica Ciutat de Castelldefels 2015 per a Càritas de Castelldefels

Càritas de Castelldefels va ser guardonada per el jurat amb el Premi Ciutat de Castelldefels d’Acció Cívica 2015

L’acte de lliurament de premis es va celebrar divendres 20 de març a les 20h al teatre Plaza de Castelldefels. Els premis ciutat de Castelldefels que s’entreguen de manera anual, compten amb 4 categories, El premi d’Acció Cívica, el premi d’Economia, el premi Ciutat de Castelldefels i el premi Especial Ciutat de Castelldefels.

El primer premi que es va entregar va ser el d’Acció Cívica, que s’atorga a les persones físiques o entitats la iniciativa solidària de les quals hagi contribuït a una convivència o a un benestar de les persones de Castelldefels. En aquesta categoria estaven nominades L’equip del nois afectats per paràlisi cerebral del Futbol Sala Castelldefels i Càritas de Castelldefels, que va ser finalment la escollida per el jurat per rebre el premi.

Els voluntaris de Càritas van rebre el premi de mans del Sr. Manuel Reyes, alcalde de Castelldefels, que va voler destacar la importància de Càritas Castelldefels al municipi, tant necessària per al bé i la dignitat de les persones que ho més ho necessiten de la ciutat. Reyes va assenyalar que les persones que s’adrecen a Càritas no només reben una ajuda material, si no que troben un espai d’acollida i d’escolta on poder trobar confort per a les seves preocupacions.

Josep Cascales, coordinador de Càritas de Castelldefels, va voler fer una menció especial per a totes les voluntàries i voluntaris, que fan possible que Càritas pugui desenvolupar la seva tasca. Aquest sentiment cristià d’amor cap als altres, que comparteixen i que mouen a Càritas a continuar donant suport a les persones que més ho necessiten de la nostra societat.