Reunió de coordinació amb el mossos d’esquadra

En el marc del treball coordinat amb tots els agents del territori de la nostra Diòcesi, avui s’ha dut a terme una jornada de treball compartit entre els treballadors socials de Càritas de Sant Feliu i el cos dels Mossos d’Esquadra

Joan-Pere Pulido, Secretari General del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat, i en nom del Bisbe Agustí Cortès, i  Joan Torrents, Director de Càritas Diocesana, han donat la benvinguda als agents del cos que pertanyen a les comissaries del territori de la diòcesi de Sant Feliu, i han destacat la importància que té el fet que tant Càritas com aquest cos de seguretat treballin a prop de col·lectius més fràgils i vulnerables. Desprès, els treballadors i els agents s’han pogut trobar i parlar en concret de la realitat de cada població, s’han pogut conèixer i resoldre dubtes sobre la tasca que es fa des d’ambdues institucions.