Només l’amor ho il·lumina tot

Tot i que Nadal és l’època de l’any amb més llums,
milions de persones segueixen vivint en la foscor.

Dona’ls llum.

Només l’amor ho il·lumina tot

Tot i que Nadal és l’època de l’any amb més llums, milions de persones segueixen vivint en la foscor. Dona’ls llum.

Aquest Nadal pots ser llum pels qui més ho necessiten

Sigues llum

El fort impacte de la pandèmia en les condicions de vida i la creixent situació d’incertesa generada a inicis del 2022 per la guerra d’Ucraïna, amb l’evolució dels costos energètics i les xifres d’inflació observades en els últims mesos, farà que moltes famílies passin unes festes sense llum ni esperança.

Dades alarmants

• Més de la meitat de les llars amb menors, un 52%, no poden pagar les despeses relacionades amb la seva llar.
  • Gairebé 1/3 d’aquestes llars han rebut un avís de tall de subministraments.
  • El 2022, hem incrementat un 28% les famílies a les quals hem ajudat a poder fer front al pagament de lloguer.
mare i fill
Pis compartit Sant Climent

… i deixa que els teus gestos brillin

Aquest Nadal celebrem l’amor, un amor que és capaç d’il·luminar la vida dels altres i de ser un far que guia els qui més ho necessiten.

Tu també pots ser part d’aquest compromís, per fer arribar la llum a totes les llars que no tenen recursos i fer que la solidaritat i la humanitat brillin per sobre de tot. El context actual demana el teu amor i generositat.

Com pots ajudar?

Amb la teva col·laboració, oferirem a les persones ateses per Càritas un sostre a on poder passar les festes, els donarem suport psicològic per acompanyar-los en aquest camí de dificultats, i els pagarem els subministraments perquè puguin sentir l’escalf d’una llar.

Amb la teva ajuda albirarem l’esperança per fer un món millor.

Per fer un donatiu també pots fer un ingrés directament al nostre compte:

Triodos Bank
ES06 1491 0001 2130 0011 3288