Som el que donem. Som amor.

Tant se val el nostre nom. El que ens fa ser extraordinaris, allò que realment ens defineix, és el que donem als altres.

#SOMELQUEDONEM

Som el que donem.
Som amor.

#SOMELQUEDONEM

Comparteix el millor de tu

El 2021 ha estat marcat per la inestabilitat. La covid, el conflicte a Ucraïna o l’augment històric de la inflació han provocat que la incertesa s’hagi instal·lat en la nostra forma de viure, sobretot en la de les persones més vulnerables. De fet, 1 de cada 3 persones està en situació d’exclusió social a Catalunya.

Una crisi econòmica i humanitària d’aquesta magnitud demana combatre-la a través de la solidaritat i sobretot, de l’amor. I és que el que et fa ser extraordinari, allò que realment et defineix, és l’amor que dones als altres. Els teus actes parlen de tu independentment de com et diguis.

L’amor com a paradigma

L’AMOR és l’únic que dona sentit a la nostra vida. És el motor que ens fa evolucionar i avançar.

Des de Càritas volem posar en valor l’amor pels altres com a proposta de vida: una invitació a la societat a construir els nostres projectes personals i col·lectius de vida des d’un amor concret i social, un amor compromès amb el que més ens importa: les persones més vulnerables.

L’amor pels altres és el nostre compromís. Vol dir cuidar els fràgils de les nostres famílies, de la nostra societat, del nostre poble.
És un compromís que posa en joc la nostra manera de mirar, de pensar i de sentir per abocar-nos a una vida que ens demana cura, acolliment i protecció.

Com ajudarem?

Amb la teva ajuda, oferiràs una habitació de relloguer a una família, cobriràs l’alimentació d’una família de tres membres, i ajudaràs a una persona a trobar feina a través del programa de Formació i inserció laboral.

Quan mostres el que portes dins, el món descobreix la teva millor versió. Comparteix el millor de tu amb els qui més ho necessiten.

50 euros

Cobrir l’alimentació d’una família durant una setmana

65 euros

Oferir atenció a família monoparental durant un mes.

110 euros

Allotjar a una persona en risc d’exclusió social en un pis compartit.