Trajectòria personal i laboral dels membres del Consell

• Agustí Cortès Soriano
    Agustí Cortès Soriano President

(València, 1947)

Llicenciat en teologia, l’any 1993 es doctorà en teologia a la Pontifícia Universitat Gregoriana de Roma. Fou ordenat sacerdot el 23 de desembre de 1971. Fou nomenat bisbe d’Eivissa el febrer de 1998 i rebé l’ordenació episcopal l’abril de 1998. El 12 de setembre de 2004 inicià el seu ministeri com a primer bisbe de la diòcesi de Sant Feliu de Llobregat, a la catedral de Sant Llorenç de Sant Feliu de Llobregat.

• Ramon E. Carbonell i Pujol
    Ramon E. Carbonell i Pujol Director

(Vilanova i la Geltrú, 1969)

Ha desenvolupat la seva tasca professional en l’àmbit de la gestió de centres educatius. Va ser coordinador de Càritas Interparroquial de Vilanova i la Geltrú de gener de 2012 a octubre de 2016, en que es va incorporar a l’estructura professional de CDSF com a responsable de l’Àmbit de Desenvolupament Institucional. Va ser nomenat membre del Consell diocesà de Càritas el mes de novembre de 2013. Des del 30 de novembre de 2018, és el director de Càritas diocesana.

• Mn Ramon Maria Bosch Vendrell
    Mn Ramon Maria Bosch Vendrell Delegat episcopal

(Sant Vicenç dels Horts, 1966).

Actualment Rector de Santa Maria de Piera (i esglésies sufragànies de Ca n’Aguilera i Bedorc), de Sant Pere dels Hostalets de Pierola, de Sant Bartomeu de Vallbona d’Anoia, de Sant Salvador de Cabrera i administrador Parroquial de Santa Maria de la Llacuna i de Sant Pere de Vilademàger. Arxiprest de Piera- Capellades. Nomenat Delegat Episcopal a Càritas diocesana el mes de juliol de 2019 prenent el relleu de Mn. Anton Roca Roig.

• Concepció Marquès i Vidal
    Concepció Marquès i Vidal Sots- directora

(L’Hospitalet de Llobregat, 1958)

És professional de Càritas des de l’any 1988. En una primera etapa va desenvolupar la seva tasca a Càritas Diocesana de Barcelona, on des del 1994, va treballar directament al territoride l’actual Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat. Al 2013, va entrar a formar part de la nova Càritas de Sant Feliu de Llobregat d’on n’és membre del Consell des del mateix any. Actualment és la responsable de l’Àmbit d’Acció Social i sots-directora de CDSF des del mes de febrer de 2015. És membre del Comitè de Direcció de CDSF.

• Ana Rubio i García
    Ana Rubio i García Secretària General

(Barcelona, 1953)

Ha estat vinculada a Càritas a través del voluntariat des de l’any 1999 a la Parròquia de Santa Magdalena d’Esplugues de Llobregat. És Secretària General de CDSF des del moment de la seva creació, el mes de març de 2013.

• Jaume Luján i Escoto
    Jaume Luján i Escoto Conseller

(Turis, 1955)

És pèrit mercantil i en la seva etapa professional ha treballat en banca. És voluntari de Càritas a Sant Sadurní d’Anoia i en l’actualitat és el secretari de junta de la Càritas Parroquial de la mateixa localitat. Pertany a Consell de Càritas Diocesana des de setembre de 2016.

• Josep Arayo i Sánchez
    Josep Arayo i Sánchez Conseller

(Vilafranca del Penedès, 1947)

Va treballar professionalment com a informàtic d’explotació. És va incorporar com a voluntari a Càritas Interparroquial de Vilafranca del Penedès l’any 2010, d’on en l’actualitat n’és el tresorer. És conseller de CDSF des del mes de novembre de 2013.

• Miquel Font i Sagristà
    Miquel Font i Sagristà Conseller

(Sant Vicenç dels Horts– Baix Llobregat, 1949)

Va desenvolupar la seva trajectòria professional en el camp de la banca. Posteriorment va ser regidor de les àrees econòmica i social de l’ajuntament de Sant Vicenç dels Horts. Actualment és coordinador de la Càritas Interparroquial de la mateix ciutat, on hi va entrar de voluntari l’any 2013, i membre del Consell Diocesà des del mes de novembre de 2013.

• Juan Moreno i Rueda
    Juan Moreno i Rueda Conseller

(Barcelona, 1946)

Químic de professió, ja jubilat, és voluntari de Càritas Interparroquial de Viladecans – Sant Climent de Llobregat des de l’any 2012, i membre del Consell des del febrer de 2014.

• Rosa Maria Pol i Pons
    Rosa Maria Pol i Pons Consellera

(Santa Susanna- El Maresme, 1961)

És administrativa de formació i voluntària de Càritas d’Esparraguera des de l’any 2003. Actualment n’és la coordinadora i membre del Consell des del mes de novembre de 2013.

• Antoni Marrugat Harris
    Antoni Marrugat Harris Conseller

(Vilanova i la Geltrú, 1954)

Ha desenvolupat la seva trajectòria professional en el camp de l’educació, sent professor i director, durant molts anys, de l’Escola Ginesta de Vilanova i la Geltrú.

Va formar part, durant més de 20 anys, de l’equip d’Acollidors de Promesos de la Parròquia de Santa Maria de la Geltrú. Actualment és coordinador de la Càritas Interparroquial de Vilanova i la Geltrú, on hi va entrar de voluntari l’any 2015, i membre del Consell Diocesà des del mes de juny de 2019.

Els membres del Consell no comparteixen responsabilitat en cap altre institució.

Fes un donatiu Make a member