Col·labora

Càritas és una entitat on col·laboren conjuntament professionals i voluntaris. Els voluntaris comparteixen el seu temps, coneixements i experiències de forma gratuïta, desinteressada i solidaria amb les persones més vulnerables de la nostra societat, en la lluita per una societat més justa on tothom tingui un lloc i una vida digne.
Entenem el nostre voluntariat com una presència solidària i propera a la gent. Per aquest motiu des del programa de voluntariat es realitza per una banda l’acollida, orientació i l’acompanyament al voluntari i per l’altra es promou la seva formació i vinculació a un projecte comú.

En aquests moments inicials de la nova Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, serà imprescindible un esforç de col•laboració per part de tots, per tal de poder continuar duent a terme tota l’acció social, programes i serveis que ja estan en funcionament i possibilitar totes les futures accions encaminades a cobrir les necessitats de les persones i per aconseguir un món més just i solidari.

Si vols col·laborar com a voluntari en qualsevol dels nostres serveis o de les diferents Càritas parroquials del territori, pots contactar amb nosaltres a través del mail a secretaria@caritassantfeliu.cat o bé per telèfon al 93 652 57 70.

Per més informació sobre la possibilitat de deixar un llegat o herència en benefici de Càritas Diocesana de Sant Feliu podeu contactar a través del mail a secretaria@caritassantfeliu.cat o bé per telèfon al 93 652 57 70.