El Programa de Formació i Inserció Sociolaboral a la Veu de Càritas

Aquest passat dilluns dia 25 d’abril, Conxa Marques i Núria Nuñez, sots directora i responsable del programa de Formació i Inserció Sociolaboral, van participar en el programa de Ràdio Estel, la Veu de Càritas

Emmarcat en el programa setmana de Ràdio Estel, la veu de Càritas, aquest passat dilluns la Càritas protagonista va ser la Diocesana de Sant Feliu de Llobregat.

Conxa Marques, sots directora de Càritas va ser l’encarregada de fer el missatge de reflexió, sobre la realitat, cada cop més present, dels treballadors pobres. Persones que malgrat disposar d’un treball remunerat, bé sigui per les condicions laborals, els salaris o la precarietat laboral, no poden fer front a les despeses bàsiques per a la subsistència i cauen en una situació d’exclusió.

Núria Nuñez, responsable del programa de Formació i Inserció Sociolaboral, va explicar quines són les actuacions i la tasca que es realitza des de Càritas Diocesana de Sant Feliu per abordar la problemàtica de la precarietat laboral i la manca de feina.

Escolta el programa