fbpx

Càritas ha assumit el compromís de treballar pel benestar de les famílies i dels seus infants, amb la voluntat i alhora el repte de donar resposta a la necessitat de tenir un suport per a millorar les oportunitats i la inclusió de nens i nenes afectats per situacions de vulnerabilitat i manca de recursos.

És molt important poder donar suport a acadèmic a totes les nenes i nens que participen als diversos reforços educatius que tenim a Càritas. Però tampoc podem obviar el treball de creixement personal i emocional, donat que és la base per poder obtenir una millora en l’aprenentatge d’aquests infants. Aquest aspecte és el que es treballa també amb els adolescents als diversos projectes Brúixola; on se’ls ofereix el també dinar.

infants i adolescents participants

• El refuerzo para mi significa mucho, porque aquí es donde yo he aprendido muchas cosas... Aquí es donde me enseñaron a luchar por las cosas que quiero.

Por la acogida que he recibido, me he sentido como parte de una familia que me ayuda, me apoya, me quiere y yo quiero.

Ikram
  • La Brúixola es un espacio donde poder organizar y realizar mis tareas y deberes. Un sitio donde podemos trabajar tranquilamente y hablar de nuestras cosas. Es diversión, amistad y ayuda.

La Bretxa digital i educativa es fa evident

La desigualtat educativa es dispara a les llars en exclusió social, on a la precarietat econòmica i residencial se sumen barreres tecnològiques. La Bretxa Digital i educativa aflora en aquest període excepcional. Els efectes socials causats per la crisi del coronavirus i les condicions de confinament decretades dins de l’estat d’alarma està multiplicant les dificultats […]

Estiu amb Cor

Entitats de lleure i casals esportius acullen infants de famílies en situació de vulnerabilitat en les seves activitats d’estiu.

Retrat d’una societat que “pren part” per les persones més vulnerables

Càritas va destinar 358 milions d’euros a crear oportunitats de vida digna per a més de 3,5 milions de persones dins i fora d’Espanya

‘Càritas Al Teu Costat’

informa’t de tot el que fem