El procés de sensibilitzar a Càritas és un procés de conversió que busca despertar, incitar, animar, acompanyar i transformar les ments, els cors i les consciències de les persones per fer créixer l’amor, la solidaritat i la fraternitat entre elles.

2000 persones
Participants en les nostres accions de sensibilització
1000 infants i adolescents
Participants en les xerrades a escoles i Servei Comunitari

Campanyes

Tots tenim un àngel, especialment per Nadal

¿Qui no ha sentit alguna vegada a prop seu algú especial, algú que, en un moment difícil o molt important de la seva vida, ha fet que se sentís comprès, acompanyat o, simplement, escoltat?

Desigualtat, una ferida que no cicatritza

En el marc de la celebració, el diumenge 23 de juny, del Dia de la Caritat, festa del Corpus Christi, Càritas llança una crida a “posar en marxa el nostre compromís per millorar el món” i ajudar a cicatritzar la ferida de la desigualtat que cada cop és més gran.

Publicacions

Extra de Càritas especial Corpus 2019 del Full dominical

És part de la missió de Càritas denunciar les situacions d’injustícia que vulneren els drets i la dignitat de les persones i transmetre un missatge d’esperança per a la societat.

Defensem el treball decent

Amb aquest lema, i amb motiu de la Jornada Mundial pel treball decent, Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat va celebrar una taula rodona, per parlar sobre la vulneració dels drets de les treballadores de l’àmbit de la cura de persones i de les pròpies persones cuidades. L’acte es va celebrar a l’auditori de […]

Denunciem la passivitat dels Governs d’Espanya, Itàlia i Malta davant la situació a l’Open Arms i l’Ocean Viking»

La manca d’iniciativa dels Governs d’Espanya, Itàlia i Malta perquè les persones rescatades a bord dels vaixells “Open Arms” i “Ocean Viking” -entre els quals es troben nombrosos nens i nenes- puguin ser rescatats i portats a port segur, està posant les seves vides en perill.

L’exclusió social s’enquista

El 18,4% de la població espanyola (8,5 milions de persones) està en exclusió social. Són 1,2 de milions més que abans de la crisi.

‘Càritas Al Teu Costat’

informa’t de tot el que fem

Fes un donatiu Make a member
Gràcies a la vostra ajuda, podem estar al costat dels qui més ens necessiten
Quin tipus de donació t’agradaria fer?
Puntual
Quant voleu aportar?