L’acció de Càritas la duen a terme persones voluntàries.

Fomentem l’acció i la formació del voluntariat, que sustenta el que fa Càritas, des d’un compromís responsable en el servei.

El voluntariat constitueix el pilar bàsic i insubstituïble de l’acció de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat. Totes i cadascuna de les 881 persones voluntàries testimonien el compromís de la comunitat cristiana i del conjunt de la societat en la defensa de la dignitat de les persones i la construcció d’una nova realitat.

Itinerari d’Acompanyament al voluntariat

• Acollida i Orientació

• Incorporació al servei

• Acompanyament i formació continuada

Reunions d'equip, trobades de voluntariat, formacions...

Vull ser voluntari!

Ofertes de voluntariat

Voluntariat de suport educatiu amb adolescents

Necessitem persones voluntàries com tu. Amb ganes d’ajudar a adolescents amb dificultats d'aprenentatge de totes les materies, perquè aquests puguin ser autònoms en el seu dia a dia.

Voluntariat de suport educatiu amb infants de primària

Necessitem persones voluntàries com tu. Amb ganes d’ajudar infants i joves amb dificultats d'aprenentatge de totes les materies, perquè aquests puguin ser autònoms en el seu dia a dia.

Voluntariat per fer classes de castellà amb adults

Necessitem  persones voluntàries com tu. Amb ganes d'ajudar persones amb dificultats lingüístiques perquè aquestes puguin ser autònomes en el seu dia a dia.

Voluntariat a Entitats amb Cor

Si coneixes el teixit industrial i comercial de la teva ciutat, si t'agrada establir relacions de col·laboració i creus en la millora i justícia social. T'esperem a l'equip d'empreses amb Cor de Càritas Diocesana Sant Feliu de Llobregat.

Proposta formativa

17abr16:0019:30Curs bàsic de voluntariat a Sant Feliu de LlobregatCurs adreçat als nous voluntaris de Càritas que s'han incorporat recentment o que encara no l'hagin realitzat.

24abr16:0019:30Curs bàsic de voluntariat a Sant Feliu de LlobregatCurs adreçat als nous voluntaris de Càritas que s'han incorporat recentment o que encara no l'hagin realitzat.

30abr09:3013:00Curs bàsic de voluntariat a SitgesCurs adreçat als nous voluntaris de Càritas que s'han incorporat recentment o que encara no l'hagin realitzat.

• Tinc 25 anys i aquest és el quart any com a voluntari de Càritas. Sé que canviar el món és difícil. Soc voluntari per fer d’aquest món un espai una mica més just, on tothom tingui les mateixes oportunitats.

Eric Fernández Voluntari de la Brúixola de Càritas Interparroquial del Prat de Llobregat

El voluntariat de Càritas: Un compromís amb la solidaritat i l’esperança

En el marc del Dia Internacional dels Voluntaris, celebrat el 5 de desembre, Càritas  expressa el seu profund les gairebé 900 persones voluntàries

Els voluntaris joves a Càritas

És un repte per a Càritas que el jovent s’hi acosti, i per aquest motiu no podem deixar perdre cap de les oportunitats que floreixen en el nostre avanç.

Càritas, una organització de voluntaris

Els voluntaris són el motor de Càritas. El seu compromís millora el món. Avui, dia internacional dels voluntaris, Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat vol valorar i agrair la tasca de les seves més de 900 persones voluntàries, perquè sense elles, no seria possible dur a terme la seva missió com a servei organitzat….

‘Càritas Al Teu Costat’

informa’t de tot el que fem