El dret a l’habitatge és dels més vulnerats al nostre país i sense previsió de millora immediata. Tenir accés i poder mantenir un habitatge permet a la persona tenir un espai físic on desenvolupar-se individualment i en la relació amb el seu entorn.

Què fem i com ho fem?

• Donar suport i protecció a les persones i famílies en situacions econòmiques i/o socials que poden portar a la pèrdua de la llar.

• Afavorir l’accés a un habitatge que els permeti iniciar un projecte de vida inclusiu i digne.

• Treballar per a la qualitat de vida de les persones en situació d’exclusió residencial que viuen en serveis nostres, promovent models i processos de canvi i millora.
0 pisos socials
Que han donat cobertura a la necessitat d'habitatge de 160 persones
0 habitatges compartits
44 persones amb dificultats d'accés a una llar han compartit aquests habitatges
400 persones ateses
Centre d'Acollida Abraham

Les persones al centre de la política exterior

En el Dia Internacional dels Drets Humans, Càritas apel·la a la Comissió Europea perquè reafirmi, amb accions concretes, el seu compromís amb la implementació de l’Agenda 2030 i amb la defensa de la coherència política, per al desenvolupament sostenible, en totes les polítiques exteriors de la Unió Europea.

Presentació de les obres de millora i ampliació del Centre d’Acollida Abraham

Les obres que s’han finançat conjuntament entre Càritas Diocesana i l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, han permès dignificar l’estada i l’atenció a les persones sense llar.

Milers de persones sense llar reclamen visibilitat i drets als carrers i places de tot l’Estat

Al migdia d’avui han participat en una «flashmob» simultània a 40 ciutats de tot el país amb motiu del Dia de Persones sense Llar Amb motiu del Dia de les Persones Sense Llar, que se celebra el proper 27 d’octubre, milers de persones han sortit aquest migdia als carrers i places de tot l’Estat per […]

‘Càritas Al Teu Costat’

informa’t de tot el que fem