fbpx

El dret a l’habitatge és dels més vulnerats al nostre país i sense previsió de millora immediata. Tenir accés i poder mantenir un habitatge permet a la persona tenir un espai físic on desenvolupar-se individualment i en la relació amb el seu entorn.

Què fem i com ho fem?

• Donar suport i protecció a les persones i famílies en situacions econòmiques i/o socials que poden portar a la pèrdua de la llar.

• Afavorir l’accés a un habitatge que els permeti iniciar un projecte de vida inclusiu i digne.

• Treballar per a la qualitat de vida de les persones en situació d’exclusió residencial que viuen en serveis nostres, promovent models i processos de canvi i millora.
0 pisos socials
Que han donat cobertura a la necessitat d'habitatge de 160 persones
0 habitatges compartits
44 persones amb dificultats d'accés a una llar han compartit aquests habitatges
400 persones ateses
Centre d'Acollida Abraham

Posar la persona en el centre

Amb aquest missatge, el Bisbe Agustí Cortés, introduïa el programa de la veu de Càritas d’aquesta darrera setmana. Amb la intenció precisament, de posar la persona en el centre, s’emet de manera setmana el Programa La Veu de Càritas. Aquest programa de Ràdio Estel, promogut per Càritas Catalunya, pretén poder apropar a totes les persones […]

Les persones al centre de la política exterior

En el Dia Internacional dels Drets Humans, Càritas apel·la a la Comissió Europea perquè reafirmi, amb accions concretes, el seu compromís amb la implementació de l’Agenda 2030 i amb la defensa de la coherència política, per al desenvolupament sostenible, en totes les polítiques exteriors de la Unió Europea.

Presentació de les obres de millora i ampliació del Centre d’Acollida Abraham

Les obres que s’han finançat conjuntament entre Càritas Diocesana i l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, han permès dignificar l’estada i l’atenció a les persones sense llar.

‘Càritas Al Teu Costat’

informa’t de tot el que fem

Fes un donatiu Make a member