Relleu i nomenaments al Consell de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat

El Bisbe Agustí Cortés renova per cinc anys més el nomenament de Ramon E. Carbonell com a director de Càritas diocesana de Sant Feliu de Llobregat

La darrera reunió del Consell de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, celebrada el passat 21 de novembre, ha suposat un relleu de tres dels seus membres: Josep Arayo, Miquel Font i Rosa M. Pol. Després de deu anys de dedicació com a integrants del consell i havent esgotat el periode de nomenament, han cedit els seus llocs a tres persones voluntàries que a partir d’ara formaran part d’aquest òrgan: la senyora Rosa Estruch, la senyora Mei Cerdà i la senyora Maria Mestres. Cal destacar que les tres persones que deixen el consell continuaran la seva tasca com a voluntàries en les seves respectives Càritas parroquials, després d’haver finalitzat el compromís com a conselleres després d’aquests darrers anys.

El Bisbe Agustí Cortés ha expressat el seu agraïment per la dedicació mostrada durant aquesta dècada i ha encoratjat les noves conselleres a ser conscients de la importància de l’institució i del discerniment amb sentit evangèlic necessari per ser consellers de Càritas. Ha destacat que el consell ha de ser el cervell i el cor de Càritas.

En les seves paraules ha destacat:

“Com a Càritas, hem de tenir imaginació en favor dels pobres, imaginació i respostes per portar la caritat social al nostre món, amor concret cap als altres”.

En aquesta mateixa reunió, el Bisbe Agustí ha signat el decret de nomenament de Ramon E. Carbonell Pujol com a director de Càritas Diocesana, renovant el seu càrrec per 5 anys més després de desenvolupar aquesta funció durant  aquests últims 5 anys.